Hsn Glsn

  • 04:05:59 pm on Haziran 25, 2008 | 0
    Etiketler:,

    Ben kurtulmaya çalıştıkça bi şarkı çıkıp yine vuruyor 😦 Şimdi de Pinhani vurdu.

    kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
    ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla
    bir düşman gibi gel üstüme , özletme kendini
    sen bir dost gibi , kardeş gibi özlenen sevgili

    sabrı öğütler zaman , oysa odur durmayan
    ben beklerim de zaman beklemez ki beni

    iyisi mi sen kalk , geç karşıma , aç gönlünü , dön gel yavaşça
    ben sensiz yanan bir ateştim , söndüm zamanla

    Zaman Beklemez – Pinhani

     

Bir Cevap Yazın

