Hsn Glsn

  • 06:15:55 pm on Mayıs 22, 2008 | 0
    Etiketler:, ,

    Bişeyler yazmak istiyorum ama yazacak birşey bulamadım ben de bugün neyaptığım anlatayım 🙂

    dün gece telefon elimde bi ses bi titreşip beklerken uyuya kaldım saatte pek bi geçti o yüzden sabah saat 11 buçuk gibi kalktım yarım saat falan kahvaltı falan yaptım sonra tele baktım boşuna beklemişim neyse s*ktredelim o kısmı canım sıkıldı evde de sigara içemiyorum kafeye indim malum sigara yasağından dolayı kafede de ağız tadıyla içemedim sırf sigara içmek için güneşin altında kaldım sonra yine canım sıkıldı eve çıktım indirgec için uğraştım derken aklıma geldi dönem ödevim var hem de vermem lazım ve ben henüz başladım neyse onu araştırmaya başladım saatlerce aradım ama nafile sokarım böyle işe diyip karnede kırık bir not görmeye razı oldum çok şaşıracaksınız evde yine sıkıldım dershaneye gittim bayağı bi aradan sonra ders çalıştım çok sıkıcıydı ve yine sıkıldım limanda falan dolandıktan sonra eve çıktım indirgeci servera attım şuan online * şimdi de kafedeyim işte mal mal oturuyorum 5 dakika bir tele bakıyorum acaba diye duruma bakılırsa daha çok bakacdam acaba diye son cümlelerimi de küfürlü yazayım anasını satiyim ben böyle aşkın damına köyim kafama sıçim aşk denen meletin daa amk yeter be yine sıkıldım

     

Bir Cevap Yazın

