Hsn Glsn

  • 10:37:39 am on Mayıs 21, 2008 | 0
    Etiketler:,

    Evet koca 4 sene bitti aslında okula bu hafta boyunca gitmek istiyordum ama melankolik köşenin sebebi yüzünden vazcaydım bu sondu gitmeyecem daha sinir oldum abi ya lan ben yarın gel diye mesaj atıyorum tık yok neyse diyorum gideyim belki gelir gidiyorum gelmiyor gelmiyecek ben eve döneyim diyorum eve geldiğim gibi ben okuldayım diyor okula geri dönüyorum gitmiş ee ne anladım ben bu s.kişten ben böyle aşkın ızdırabını yerim be !

     

Bir Cevap Yazın

