Hsn Glsn

  • 01:02:56 pm on Mayıs 20, 2008 | 2
    Etiketler:, , , , , , ,

    Efendim ben 4-5 aydır aşığım hemde sırılsıklam aşığım bu dönemde çok değiştim yemedim içmedim kopya koyun dolly gibi apça apça dolandım dinlediğim şarkılar değişti şiir okumaya başladım-hatta yazmaya başladım da onları yazmam herhalde buraya- aha işte bu köşe şuanda dinlediğim hoşuma giden şarkılar şiirler yazılar vs vs içindir ben bu aşktan kurtulamazsam kısa sürede dolup taşacak köşe burasıdır haberiniz olsun 🙂

     

Comments

  • ibrahimd 9:41 pm on Mayıs 21, 2008 | # | Cevapla

    şimdi anlaşıldı senin neden sagopakajmer dinlediğin 😀

  • HsnGlsn 9:44 pm on Mayıs 21, 2008 | # | Cevapla

    Adamın sözleri böyle durumlarda dinlenmeyecek gibi değilki be abi 🙂


Bir Cevap Yazın

